    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Listonosz a polecony
    Date: Tue, 28 Nov 2017 23:15:21 +0000 (UTC)

    On 2017-11-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Myslalem o wiecej, ale bylo 30%

    30% to tak wydaje sie akurat, bo to nie tylko, że ktoś to konto musi
    założyc/obsłużyć, ale trzeba jeszcze do bankomatu chodzić. Generalnie,
    chyba główny wpływ ma na to, jakie są płatności i dostepność do
    pieniędzy. Rzecz wysoce indywidualna i niekoniecznie uwarunkowana
    technicznymi umiejętnościami.

    --
    Marcin