  • 1. Data: 2009-06-14 23:38:30
    Temat: Lista zabronionych towarów
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Gdzie znajdę listę towarów, których nie mogę kupić w zagranicznym
    sklepie internetowym, bo mi skonfiskują?

    zyga

  • 2. Data: 2009-06-15 10:38:24
    Temat: Re: Lista zabronionych towarów
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:h140k7$md$2@news.interia.pl...
    > Gdzie znajdę listę towarów, których nie mogę kupić w zagranicznym sklepie
    > internetowym, bo mi skonfiskują?

    isip.sejm.gov.pl

    :-)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 3. Data: 2009-06-17 00:56:58
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 12:38:24 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > isip.sejm.gov.pl
    Za dokładnie, przecież 'dowcipniej' byłoby podać: .pl albo: w internecie,
    albo: w Polsce.

    IMHO jednej listy nie znajdziesz, będzie w ustawie o broni, w regulacjach
    farmaceutycznych, fotosanitarnych, o ochronie zwierząt itd.

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2009-06-17 11:46:41
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 17 Jun 2009 02:56:58 +0200, poreba napisał(a):

    > IMHO jednej listy nie znajdziesz, będzie w ustawie o broni, w regulacjach
    > farmaceutycznych, fotosanitarnych,
    AŁĆ! Oczywiście: _fitosanitarnych_

    --
    pozdro