    From: bukiel <z...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz,pl.soc.polityka
    Subject: Re: Lepper skazany
    Date: Mon, 08 May 2006 15:36:25 GMT

    Przemek R. wrote:

    > ?

    > znasz takie pojecie jak pytanie retoryczne? Lepper juz u Tomasza Lisa
    > zabłysnal twierdzac ze jezyk polski nie posiada takiej konstrukcji jak
    > pytanie bedace jedbnoczesnie stwierdzeniem.
    >
    > Mozecie sobie podac rece.

    podac to mozesz ty z debilem Lederem. Pytanie dotyczy nie jezyka
    literackiego a jezyka prawnego. Nie uczli roznicy w technikum hotelarskim?

    > udajesz czy naprawde jestes az tak p. Panie kameleon? Trudno zeby
    > dowodem istnienia przestepstwa bylo czyjes pomowienie a te jak sam nie
    > raz twierdziles bez dowodow jest niczym. Rozdwojenie jazni?

    Ale pokaz podstawe prawna obowiazku udowadniania PYTANIA?

    > ?????? Mozesz rozwinac ???

    Nie wymaga to rozwiniecia. Debil Leder bawi sie w polityke. Moze sobie
    nabic guza. Jak Kutas Gardocki.

    > jezeli nazwe Cie publicznie pedofilem bo
    > Jasiu z pod trojki mi powiedzial ze zgwalciles dziecko a on oczywiscie
    > procz swoich slow nie posiada zadnego na to dowodu to twoim zdaniem to
    > nie bedzie pomowienie? Czy brak sprawdzenia przeze mnie dowodow jakie
    > posiada jasiu zanim zaczalem przekazywac te informacje dalej nie bedze
    > niedocho9waniem nalezytej ostroznosci ?

    Przeciez debilku pytania zadaje sie wlasnie w celu wyjasnienia. Zadaje
    je sam Leder.

    > czy kameleon gdyby na niego padlo publiczne oskarzenie
    >
    > P.

    Pytanie, czy oskarzenie? Klamiesz piszac oskarzenie. Lepper zadal
    pytanie, i znamiennie!), nie uzyskal na nie odpowiedzi tak/nie.