  • 21. Data: 2006-05-14 12:31:29
    Temat: Re: Lenistwo notariusza i ludzka tragedia - długie
    Od: "stanley" <s...@c...pl>

    W artykule news:Xns97C31788260C6goomichskrzynkapl@127.0.0.1,
    niejaki(a): Goomich z adresu <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > You have one message from: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    > Ponieważ pan Czesio z Kozich Głów nie jest osobą zaufania
    > publicznego, a kwity przez niego wystawiane nie mają charakteru
    > dokumentu urzędowego.

    przypuszczalnie chodzi o utrzymanie stada prawniczych wałkoni.
    w jezyku spoleczenstwa informacyjnego nazywa sie to "zaufana
    strona trzecia" i jest robione sprzętowo ... notariusze to relikt
    przeszłości ...

  • 22. Data: 2006-05-14 12:46:33
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Arkadiusz Ryćkowski" <adres.w@stopcce> napisał w wiadomości

    > dlaczego tylko rolnik ma odpowiadać ? ja swojego czasu czytałem że usługi
    > notariusza są tak drogie bo ponosi odpowiedzialność materialną

    Bo ponosi, ale "na gębę" to się takich spraw nie załatwia.

  • 23. Data: 2006-05-14 13:04:57
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Arkadiusz Ryćkowski napisał:
    > ja swojego czasu czytałem że
    > usługi notariusza są tak drogie bo ponosi odpowiedzialność materialną

    1. Są drogie bo notariusze mają _zakaz_ pobierania niższych opłat.
    Witamy w rzeczpospolitej korporacyjnej.

    2. A kto nie ponosi odpowiedzialności materialnej? Art. 415 kc dotyczy
    wszystkich.

    -------------------+
    -------------------+

  • 24. Data: 2006-05-14 15:54:16
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    stanley wrote:

> [...]
    > w jezyku spoleczenstwa informacyjnego nazywa sie to "zaufana
    > strona trzecia" i jest robione sprzętowo ... notariusze to relikt

    serio? a gdzie?

  • 25. Data: 2006-05-16 15:21:46
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    >1. Są drogie bo notariusze mają _zakaz_ pobierania niższych opłat.

    podaj jakąś podstawe prawną stosowania stawek niższych niż maksymalne

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2006-05-16 17:58:50
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    gasper wrote:

    > podaj jakąś podstawe prawną stosowania stawek niższych niż maksymalne

    Masz na myśli podstawę prawną _zakazu_ stosowania stawek niższych niż
    _minimalne_?

    Nie ma. Ale zadzieranie z kartelem... tfu... z korporacją, która je
    uchwaliła, oznacza przymusową emeryturę, a więc jest nieopłacalne.

    -------------------+
    -------------------+

  • 27. Data: 2006-05-17 08:27:43
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 14 maj o godzinie 17:54, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):

    > serio? a gdzie?

    Certum?
    Unizeto?
    To np. tylko te polskie.

    Centrum certyfikacyjne jest także "zaufane" i poświadcza wiele i różnych
    rzeczy - strony www.pliki, e-maile itp itd.

    Czyżby ci coś nie pasiło wituś?

    --
    Herbi