    From: extra <s...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legitymowanie - policjanci wystraszyli się
    <dp3dmo$oef$1@news2.ipartners.pl> <43b54122$1@news.home.net.pl>
    <dp3g1b$ppm$1@news2.ipartners.pl> <43b54a8d$1@news.home.net.pl>
    <dp3i15$r20$1@news2.ipartners.pl>
    <43b5533d$0$17937$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <dp3m7g$4uf$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <43c14a17$0$17951$f69f905@mamut2.aster.pl> <dprjtd$quq$1@inews.gazeta.pl>
    <43c2a9c4$0$17946$f69f905@mamut2.aster.pl> <dpunk9$kj8$1@inews.gazeta.pl>
    <43c40f59$1$17943$f69f905@mamut2.aster.pl> <dq17m5$t5e$1@inews.gazeta.pl>
    <dq1pct$p07$1@inews.gazeta.pl> <dq3d0e$9cc$1@inews.gazeta.pl>
    <dq3vaf$bcq$1@inews.gazeta.pl> <dq40l3$5il$1@news.onet.pl>
    <dq43k2$2d7$1@inews.gazeta.pl> <dq44f0$ak7$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dq455b$7kv$1@inews.gazeta.pl> <dq46fa$b2k$1@inews.gazeta.pl>
    <dq47ke$dmp$2@inews.gazeta.pl> <dq4a3j$ii6$1@inews.gazeta.pl>
    <dq4bpv$leg$1@inews.gazeta.pl> <dq6jg0$c7s$1@inews.gazeta.pl>
    <dq6k9n$gk7$1@inews.gazeta.pl> <dq6p7u$mbf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Date: Fri, 13 Jan 2006 13:06:56 GMT

    Robert Tomasik wrote:

    > A próbowałeś kasować bilet w zatłoczonym autobusie?

    Studiowales w Szczytnie ze wypisujesz takie brednie?

    > Natomiast robi się to w nocy. Zasadniczo po północy każda przechodząca
    > osoba musi się liczyć z legitymowaniem.

    Bo nauczyli bucow bezkarnosci. Sokolowskich nam wiecej potrzeba.

    > I nie chodzi wcale o
    > statystykę, tylko o to, że jeśli nawet jest najbardziej prawomyślnym
    > obywatelem i nie posiada na swym sumieniu żadnej skazy, to może się
    > okazać, ze była świadkiem jakiegoś zdarzenia.

    rotfl

    Argumentacja godna magistra ze Szczytna. :-P

    > Zdarzenia nawet w chwili
    > legitymowania nieznanego ani policji ani samemu legitymowanemu.
    > Przykładowo widziała przechodzącego człowieka w rejonie, gdzie
    > dokonano włamanie. Włamanie zostanie ujawnione rano.

    Czyli sam przyznajesz lamanie prawa przez strozy prawa. Czy takie
    naruszanie prywatnosci na przyszlosc jest niezbedne do funkcjonowania
    demokratycznego spoleczenstwa?

    Dlaczego by nie konfiskowac portfeli wszystkim? Przeciez rano moze okazc
    sie ze byly skradzione. Pozamykac wszystkich w ramach prewencji!

    > Poza tym w nocy chodzi stosunkowo niewiele osób.

    I...? Czy jest to nielegalne? Jaki ma to zwiazek z prywatnoscia?

    > A te, które chodzą, z
    > reguły chodzą często. Tak wiec jeśli nawet do włamania doszło nie
    > dziś, ale tydzień wcześniej lub później, to mając wylegitymowaną osobę
    > przechodzącą w tamtym rejonie można do niej się udać i zapytać, czy
    > czasem nie jest jej wiadomo coś istotnego na ten temat. Mam nadzieję,
    > że to już wyjaśniłem tę kwestię.

    Wyjasnia tylko ze jestes milicyjnym debilem. Za taka pogardliwa dla
    obywatela argumentacje to u mnie dostal bys przywalona dobra nawiazke.
    Na przyszlosc.