    From: "Bogdan" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Date: Tue, 31 Oct 2006 13:54:42 +0100

    Użytkownik "Rafal M" <rafalm1980_nospam@gaz_bezspamu_eta.pl> napisał w
    wiadomości news:ei75g9$2ps$1@inews.gazeta.pl...

    > a gdyby samochody byly sprzedawane z napisem kradzione?

    No wlasnie co??? Ciekawy jestem co wymyslisz??
    Jak kupuje samochod to mam prawo uwazac, ze sprzedawca ma wszelkie prawa do
    jego sprzedazy lub jest jego wlascicielem.
    No i chyba że wszystkie Ryski to fajne chlopaki a kazdy pijak to
    zlodziej....
    Gdyby mialy naklejki "kradzione" to nikt by ich nie kupowal a SPRZEDAJACY
    zostaliby aresztowani!! A moze uwazasz, ze powinni byc aresztowani ci, co
    przechodzili obok i ogladneli sie na taki samochod?? To idzmy dalej -
    zamknac zarzadcow gield i wlascicieli komisow. A tak wogole to zamkac
    wlascicieli skaradzionych samochodow, za to, ze pozwoli sobie urasc!
    Udostepniajac oswiadczasz, ze masz prawa do "czegos tam", jak nie masz to
    jestes winny. Zreszta policja wlasnie dziala na takiej zasadzie, wyszukujac
    udostepniajacych.
    Zreszta... dalem sie wciagnac:)