  • Data: 2006-10-31 17:52:14
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal M wrote:

    > a moze Ty jak kupujesz samochod wolalbys nie wiedziec ze jest kradziony?

    Są papiery, numery nie przebite, mam telefon, przez który mogę zadzwonić
    na komisariat o sprawdzenie w bazie danych.

    Jesteś w stanie wskazać takie same mechanizmy pozwalające sprawdzić
    legalność pliku PRZED jego pobraniem?

    > a co to dla Ciebie, przeciez jak Cie zlapia samochod bedziesz musial
    > oddac a kase stracisz ale przeciez
    > ty masz inne zdanie:

    Bredzisz... Uporczywie...

    I nie umiesz poprawnie cytować.

    > "A moze ten kradziony samochod, to moj prywatny?"

    Znaczy się ty kupujesz wyłącznie bezpośrednio u autoryzowanego dealera?
    Od osób prywatnych nie - bo może kradzione?