  • Data: 2006-10-30 23:54:37
    Temat: Re: Legalność www.bittorrent.com
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal M wrote:

    > allegro ma wyszukiwarke kradzionych rzeczy? nie sadze

    Od sądzenia jest sąd, lamerze.

    > a tutaj prosze
    >
    > http://www.bittorrent.com/search_result.html?search=
    Mission+Impossible

    > stad wniosek serwis jest nielegalny, a pcworld lamie prawo, zachecajac
    > do sciagania "darmowych" filmow!

    Sam jesteś nielegalny i zostaniesz skazany na zesłanie za koło
    podbiegunowe za pisanie głupot (i to z premedytacją).

    Primo: narzędzie (wyszukiwarka oraz system do p2p) jest legalne
    (podobnie jak np. siekiera albo sznurek, które można wykorzystać do
    popełnienia morderstwa).

    Secundo: a może to "mission impossible" to np. moje prywatne nagranie
    zmagań z urzędasami?

    Tertio: dane w p2p nie pojawiają się znikąd - skąd wiesz, czy np. osoba
    udostępniająca taki plik nie ma do tego prawa (przynajmniej w miejscu,
    gdzie przebywa)?