    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalność starego oprogramowania
    Date: Sat, 13 Feb 2010 10:13:15 +0100

    On Fri, 12 Feb 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > O! Widzisz. W końcu łapiesz :D

    > Ano. I dlatego porównywać zakupu bułki do pozyskiwania praw do używania
    > programu się nie da 1:1.

    > Jak w przeciwną? w tą.

    Cytuję cytat *do którego się odniosłem*:
    "Spodnie, bułki etc. kupuje się masowo i nie mają przypisanego
    właściciela."
    I podkreślałem to później: "A kto m wi o "zakresie" przy spodniach".

    NIGDZIE nie odnosiłem się do tezy że "nie można porównywać",
    ani jej nie krytykowałem, ani jej nie wsparłem - *MÓJ* post
    NIJAK tego elementu (czy to Twojej, czy kogo innego) tezy
    nie komentował - skomentowałem, że sugestia iż "bułki nie
    mają przypisanego właściciela" jest raczej głupia i tyle.

    Dalej twierdzisz że "nie w tę stronę"?

    > No. Bo z definicji jest Twoja.

    Może jednak ustalisz, czy "jest Twoja" oznacza że *MA* właściciela,
    czy masz zamiar twierdzić iż nie ma, bo chyba innego polskiego
    używamy.
    BTW: Z jakiej "definicji", skoro najpierw była własnością piekarza,
    później sklepikarza, a dopiero na deser została moją (własnością)?

    pzdr, Gotfryd