  • 1. Data: 2002-09-19 14:38:40
    Temat: Re: Legalność oprogramowania
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Darek W wrote:
    > Jeśli kupię system operacyjny, np Windows98 bez rachunku wersja BOX to czy
    > będę go miał legalnie ? Czy będę go mógł legalnie zainstalować ?

    A od kogo go kupujesz?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 2. Data: 2002-09-19 15:03:11
    Temat: Legalność oprogramowania
    Od: "Darek W" <d...@p...onet.pl>

    Jeśli kupię system operacyjny, np Windows98 bez rachunku wersja BOX to czy
    będę go miał legalnie ? Czy będę go mógł legalnie zainstalować ?

    daraw

  • 3. Data: 2002-09-19 19:30:04
    Temat: Re: Legalno?ć oprogramowania
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Thu, 19 Sep 2002 16:03:11 +0100, uzytkownik "Darek W"
    <d...@p...onet.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo
    z tego co nastepuje:

    >Jeśli kupię system operacyjny, np Windows98 bez rachunku wersja BOX to czy
    >będę go miał legalnie ? Czy będę go mógł legalnie zainstalować ?

    A czemu mialbys nie moc ? Dowod zakupu nie jest do niczego w tym (i w
    wiekszosci) wypadkow.

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 4. Data: 2002-09-20 07:37:05
    Od: "Darek W" <d...@p...onet.pl>

    Kupuję od znajomego, nawet nie wiem skąd on ma ten system. Nie jestem pewien
    czy wystarczy iż posiada licencję.

    dzieki.
    Darek W.

  • 5. Data: 2002-09-20 08:21:56
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Darek W wrote:
    > Kupuję od znajomego, nawet nie wiem skąd on ma ten system. Nie jestem pewien
    > czy wystarczy iż posiada licencję.

    Jeśli masz oryginalny egzemplarz to wystarczy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 6. Data: 2002-09-20 11:34:59
    Od: "Darek W" <d...@p...onet.pl>

    dzięki za odpowiedź.
    Jeszcze jedno pytanko. Czy da się coś zrobić - jakoś ulegalnić posiadanie
    systemu OEM jeśli nie posiadam na niego faktury ? Ponieważ wersje OEM są
    sprzedawane tylko razem ze sprzętem , wydaje mi się że nie ale nie wiem tego
    na pewno. Może ktoś wie ?

    pozdr. Darek W.