    From: d...@i...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Legalne czy nie?!
    Date: Fri, 21 Dec 2007 03:37:50 -0800 (PST)

    On 18 Gru, 16:17, the_foe <t...@W...pl> wrote:

    > programy komputerowe (czyli takze gry) sa chronione mocnej niz inne
    > wartosci intelektualne, ich ochrona jest taka sama jak zwyklych
    > przedmniotow materialnych,. odpowiednie przepisy kodeksu karnego zrownuja
    > nielegalne uzyskanie pk z kradzieza.

    teraz zależy co polskie prawo dotyczące programów komputerowych i ich
    posiadania uznaje za nielegalne uzyskanie???
    Chodziło mi czy jeżeli będąc zagranicą kupię sobie legalnie(tam)
    program lub zamówię z zagranicznego sklepu internetowego to będzie on
    uznawany za legalny na terenie Polski czy popełnię przestępstwo bo
    musi mieć jakaś głupawą wzmiankę lub coś innego że przeznaczony jest
    do dystrybucji wyłącznie na terenie Polski???