  • Data: 2009-03-05 21:39:00
    Temat: Re: Laptopy na egzaminach a prawo
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message
    news:gopbdo$g6i$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Pozostawię to bez komentarza, bo jak widać nie masz pojęcia o czym
    > piszesz...

    Bez problemu można przygotować system nie do uwalenia. Oglądałem takie swego
    czasu w UK (Job Centre itd). Proste:

    - Komputer nie ma na zewnątrz żadnych portów (jest obudowany i
    zapieczętowany/zamknięty w szafce);
    - Działa wyłącznie specjalnie napisana aplikacja w trybie pełnoekranowym;
    - Jest tylko specjalna klawiatura bez klawiszy funkcyjnych (F1-F12).
    - Wyłączone sa skróty typu Alt+F4, Ctrl+Alt+Del, itd.

    I co zrobisz?

    Przykład: czy umiesz włamać się do komputera bankomatu z bankomatowej
    klawiatury? Zwykle jest to tylko Win 2000....

    k.