  • Data: 2009-03-03 13:50:55
    Temat: Re: Laptopy na egzaminach a prawo
    Od: Miecio <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bad Behaviour pisze:
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam sie wlasnie, czy w polskim prawodawstwie istnieje przepis
    > zabraniajacy korzystania na wszelkiej masci egzaminach, w tym na
    > maturze, z laptopow z podlaczona drukarka, za pomoca ktorych moznaby
    > napisac prace a nastepnie ja wydrukowac, podpisac i zlozyc na egzaminie?
    >
    > Jesli taki przepis gdzies istnieje to prosze o podanie podstawy prawnej.
    > Jesli nie to zorganizujmy wspolnie akcje namawiajaca do korzystania z
    > komputerow podczas egzaminow - niech uczniowie znaja swoje prawa!

    Na początek proponuje nie kombinować jak tu ułatwić sobie ściąganie
    tylko nauczyć się materiału. Jestem zagorzałym przeciwnikiem szerzenia
    debilizmu, analfabetyzmu i kombinatorstwa wśród dzieci i młodzieży.

    Mój syn ma stwierdzoną dysleksję, dysortografie i dysgrafie. Stwierdzono
    to w czasach gdy trzeba było 5 lat badań, ćwiczeń i spotkań z
    psychologami (nie jak dziś wystarczą 3 dni)

    Ciężka praca, ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia i jeszcze raz ćwiczenia
    sprawiły, że dziś syn jest szanowanym dr inż. pracującym na jednej z
    państwowych uczelni. Jedyną oznaką jego dolegliwości jest fakt, iż pisze
    drukowanymi literami.