  • Data: 2002-02-02 16:37:40
    Temat: Re: Lapowka (Łapówka) - definicja
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "rymi" <r...@a...net.pl> wrote in message
    news:a3et89$n20$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Nie wiem czy dobrze usłyszałem w TV ale podobno zatrzymali jednego
    kierowcę
    > po zarzutem przekazywania informacji. Być może nie podanie całej prawdy
    jest
    > celowe -dla dobra ślectwa, bo czy można kogoś zatrzymać pod takim zarzutem
    ?

    > Rox

    Samo przekazanie informacji nie jest przestepstwem. Ale zaleznie od
    okolicznosci moze wskazywac na popelnienie jakiegos przestepstwa. Np.
    kierowca mogl byc posrednikiem miedzy lekarzem a zakladem pogrzebowym. Moze
    to byc tez poszlaka w sytuacji, kiedy wiadomo, ze karetka np. 5 min. drogi z
    domu pacjenta do szpitala jechala przez 2 godziny.

    Marta