eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLaczyc dzial spadku z postanowieniem o nabyciu, czy nie laczyc? › Re: Laczyc dzial spadku z postanowieniem o nabyciu, czy nie laczyc?
    From: "J_Marcinkowska" <asiaspk@WYTNIJ_TOwp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laczyc dzial spadku z postanowieniem o nabyciu, czy nie laczyc?
    Date: Sun, 26 Feb 2012 13:50:31 +0000 (UTC)

    Witam,

    Na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie ma istotnych argumentów, które przemawiałyby
    za jedną "procedurą", a przeciwko drugiej. Być może, jeżeli połączymy te
    postępowania, to zyskamy trochę na szybkości rozpatrzenia spraw. Nie będzie również
    konieczności składania dwukrotnie wniosku. Proszę pamiętać, że nawet jeżeli te sprawy
    będą rozpoznawane łącznie to i tak będziemy musieli uiścić dwie opłaty. Na opłatach
    więc nie zaoszczędzimy. Ja chyba osobiście skorzystałabym z opcji "połączenia".

    Pisałam więcej o samym wniosku o dział spadku/ o sposobach działu spadku tutaj:
    http://radzimy.co/odpowiedzi/jak-dokonac-dzialu-spad
    ku/