eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoLUDZIE POMOŻCIE!!!!!!! › Re: LUDZIE POMOŻCIE!!!!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: LUDZIE POMOŻCIE!!!!!!!
    Date: Mon, 11 Aug 2003 18:34:01 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 32
    Message-ID: <bh8gfa$2732$1@news2.ipartners.pl>
    References: <bh7tmg$q7l$1@taurus.webcorp.pl> <bh84n2$6h9$1@inews.gazeta.pl>
    <bh869t$4ej$1@taurus.webcorp.pl>
    NNTP-Posting-Host: 217.8.167.49
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1060619562 72802 217.8.167.49 (11 Aug 2003 16:32:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Aug 2003 16:32:42 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:159642
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "djmaro" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bh869t$4ej$1@taurus.webcorp.pl...
    >
    > >
    > > Jeśli konsument dokonał zakupu w siedzibie firmy, to nie ma prawa do
    > zwrotu
    > > towaru, chyba że się na to zgodzisz.
    > > Zakładam, że towar był zgodny z umową.
    > >
    > A gdybym zrobil tak, ze ktos COS zamawia prze internet, ja mu WYSYLAM
    > fakture do podpisu on mi ja ODSYLA i wtedy mu wysylam TOWAR? Wiem ze to
    bez
    > sensu ALE:
    > Nikt mi wtedy nie udowodni GDZIE byla podpisana umowa! Mogla byc w
    siedzibie
    > firmy czy nie tak? A wtedy mnie nie obowiazuje ustawa o tych 10-dniach z
    > praw konsumentow. Mnie tylko chodzi o to, zeby ludzie sobie nie zaczeli
    > robic zabawy i brac produktow na pare dni a potem odsylac do mnie! JA NIE
    > JESTEM WYPOZYCZALNIA:) Co myslicie o tym pomysle? nieco naginam prawo no
    ale
    > jak ONO mi nie zapewnia zadnych PRAW to co ja mam zrobic?

    No neistety, tak się nie da. Klient ma 10 dni - jeśli go o tym prawie
    poinformujesz, bo jak nie to ma 3 miesiące na zwrot. Chyba, że przyjdzie i
    kupi w Twoim lokalu. Jedyny warunek, to to, że notebook ma nie mieć śladów
    użycia.
    Twoja sytuacja nie jest najgorsza, pomyśl co mają zrobić dostawcy pizzy na
    telefon, gdy po tygodniu ktoś się rozmysli ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1