  • Data: 2021-10-25 20:17:44
    Temat: Re: Kviat: państwa narodowe to już przeżytek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:sl6q8n$1o6a$...@g...aioe.org...
    W dniu 25.10.2021 o 19:29, J.F. pisze:

    >Ale jak odstraszać? Strzelać,

    Strzelac na postrach ... kto wie, moze i do tego dojdzie.

    >czy tak jak obecnie trzymać ich w lesie na chłodzie?

    Przeciez to Lukaszenka ich trzyma. Albo sami sie trzymaja.
    Niech wracaja do cieplego hotelu :-P

    >Mieszkam już w państwie wyznaniowym. Przywykłem.

    Ale nie chcesz, nieprawdaz?

    Wiec zalozmy, ze za 5-10 lat uda sie zmniejszyc wyznaniowosc naszego
    panstwa ... a potem sie nagle okaze, ze obywatele sobie zycza panstwa
    wyznaniowego.
    I to wedle islamskich regul.

    J.