  • 1. Data: 2006-07-18 18:29:27
    Temat: Kupuje mieszkanie POMOC
    Od: CVC <a...@w...pl>

    Witam, moze ktos potrafi mi pomoc, nie mam doswiadczenia, a przymierzam
    sie po raz 1szy do swojego mieszkania do kupna:)

    Juz wybralem mieszkanie, musze spisac 1 umowe ze sprzedajacym. Sytuacja
    nastepoujaca:

    - mieszka w nim jego babcia a on sie buduje
    - czesc chcialby juz a druga rate w momencie kiedy weznie babcie do
    siebie do new domku za okolo 3 miesiace
    - miesakanie jest wlasnoscia babci
    - mozliwy zadatek zeby nie spzredal innemu

    JAk spisac umowe, zeby bylo ok i bezproblemow"_ moze jakies stronki z
    umowami.. co polecacie? Na co zwrocic uwage

    P.S> Oczywiscie akt notarialny, plus wzmianka ze do mmentu kiedy mieszka
    babcia pomimo iz ja staje sie wlascicielem mieszkania ona placi czysn.
    Wzmianka co kupujemy za ile ile dalismy zadatku, itp co polecacie?

  • 2. Data: 2006-07-18 18:58:21
    Temat: Re: Kupuje mieszkanie POMOC
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "CVC" <a...@w...pl> napisał

    > co polecacie?

    Wizytę u notariusza.

  • 3. Data: 2006-07-18 22:50:04
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    CVC wrote:
> [...]
    > babcia pomimo iz ja staje sie wlascicielem mieszkania ona placi czysn.
    > Wzmianka co kupujemy za ile ile dalismy zadatku, itp co polecacie?

    Umowę przedwstępną spisać u notariusza.
    Wpłać zadatek np 10%, resztę po wyprowadzeniu się babci.
    To, że on by chciał teraz trochę jest mało ważne. Od tego są banki, żeby
    sobie wziąć kredyt.
    Wpisać konkretną datę, do kiedy babcia ma się wyprowadzić z dopiskiem,
    że niewyprowadzenie się babci i niepodpisanie umowy do tego czasu jest
    zerwaniem umowy z winy sprzedającego.

    Jak zrobisz tak jak w p.s. to będziesz miał akt notarialny z babcią,
    która się nigdy nie wyprowadzi i będzie ci płacić śmieszny czynsz, a ty
    będziesz i bez kasy i bez mieszkania.

    Podpisanie umowy przedwstępnej nie czyni z ciebie właściciela mieszkania.

  • 4. Data: 2006-07-19 21:59:59
    Od: "Negatyw" <n...@U...o2.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e9joiv$rk2$1@inews.gazeta.pl...

    > Umowę przedwstępną spisać u notariusza.

    Ja swoją przedwstępną spisałem bez notariusza akurat.

    Ile taki notariusz za to bierze?
    Bo wiadomo, że to jedne ze smutniejszych dla portfela wizyt...

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl