  • Data: 2005-08-22 10:38:31
    Temat: Re: Kupno mieszkania - dmucham na zimne
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek napisał .
    > a jezeli jest elektorniczna to papierowa staje sie czescia archiwum
    > do ktorego nie maja wgladu osoby postronne (przynajmniej tak mi
    > powiedziano jak chcialem zobaczyc stara wersje)

    No tak, do archiwum osoby postronne rzeczywiscie wstepu nie maja, ale
    cos mi sie tu nie podoba. Bo ksiegi sa jawne i kazdy ma prawo wgladu
    do nich. Chyba, ze ksiega papierowa traktowana jest po migracji jako
    zbior dokumentow. Ale cos nie chce mi sie w to wierzyc, zeby z tego
    powodu nie mozna blo jej obejrzec.

    pozdrawiam
    Gosia