  • Data: 2005-05-01 12:45:41
    Temat: Re: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d52h93$s64$2@news.onet.pl...

    > pismo które wysyłasz ma podpis osoby pozwanej?

    ktore gdzie wysylam?

    Jak niby wydruk dokumentu po ktorym
    nie mozna nawet za pomoca analizy grafologicznej swtierdzic czy jest
    prawdziwe ma stanowic dowod?
    Zadnych pieczatek, zadnych podpisow, czysty absurd.

    Np umowa, podpisana moze stanowic dowod.

    > jeszcze druga strona musi być na tyle rozsądna żeby zaprzeczyć...

    mi chodzi o samo zakawalifikowanie jako dowod kartki z jakims tekstem ktory
    mozna mozna
    napisac w notatniku. TO moze byc pomocne przy ZDOBYWANIU dowodw przez ol czy
    prokurature.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...