  • Data: 2005-05-01 12:56:00
    Temat: Re: Kupilem monitor - okazal sie niesprawny...
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "::WiReFree::" <miet@nospam@chipdrive.pl> napisał w wiadomości
    news:d528qm$6sl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nowy lezak magazynowy ????????
    >

    > Zobacz lepiej na date produkcji i zastanow sie kto sprzedaje nowe monitory
    > 21'' za ilamek ich ceny???
    > Dales sie nabic w butelke.

    Koles gdzie ty zyjesz? Mialem do czynienia wczesniej z prawdziwymi lezakami
    i dzialaly doslownie jak nowe, w aukcji bylo zapewnione, ze ten to wlasnie
    do tych sie zaliczal, sam sprzedawca napisal jego stan (bardzo dobry), towar
    jest niezgodny z aukcji a on nie chce mi go wymienic (mimo ze dal gwarancje
    14 dni), moglem kupic monitor za 300 zl ale takiego nie chce bo mam zamiar
    dbac o oczy - ten monitor mi by zapewnil spokojna prace gdyby byl w pelni
    sprawny. Dla mnie 500 zl do nie sa pieniadze, ktore sobie moge odposcic i
    isc do sklepu kupic monitor o podobnych parametrach tyle ze wyprodukowany
    rok temu a nie cztery za 2000 zl. Pomysl co by sie dzialo gdyby nikt nie
    zglaszal oszustwa nawet za 500 zl, jeszcze jakies pytania?

    --
    Kubaz

    P.S.
    Wiek monitora nie ma nic do rzeczy - wazne jak byl eksploatowany