  • Data: 2005-10-27 16:32:24
    Temat: Re: Kupiłem lokal tanio i co US się czepia.
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4360e65c$0$5441$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > A ja widziałem rzeczoznawce, co robił wyceny bez uprawnień i czego to
    > dowodzi?

    Trzeba było podać do prokuratury.

    > W ostateczności US stwierdzi, że rzeczoznawca nie został odpowiednio
    > przygotowany do sporzadzenia wyceny do tego celu i podważy operat.

    Jesteś rzeczoznawcą? Uprawnienia rzeczoznawcy są państwowe i uprawniają do
    wykonywania wszelkich wycen nieruchomości. Nikt nie może podwazyć wyceny
    tylko dlatego, że ktos nie zapłacił za szkolenie. Nie zdarzyło się jeszcze
    aby tylko z tego powodu US odrzucił wycenę. Całe to gadanie o szkoleniu jest
    IMHO po to, aby federacji napedzić klientów na szkolenia a co za tym idzie
    kasy.
    Tatiana