  • Data: 2015-06-14 00:44:56
    Temat: Re: Ktoś chce mnie orżnąć na kilka stówek - doradźcie coś
    Od: Sonn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 12-06-15 o 22:41, Piotrek pisze:
    >> Coraz śmieszniej, kolejny wątek:
    >>
    >> http://forumprawne.org/komornik-postepowanie-egzekuc
    yjne/624159-windykacja-firmy-intrum-justitia.html#po
    st3317691

    > Przestępstwa przeciwko prawom prawom autorskim poza nielicznymi
    > wyjątkami są ścigane na wniosek pokrzywdzonego. Po prostu właściciel
    > praw autorskich do tego konkretnego filmu ustalił sprawców i złożył
    > zawiadomienie i wniosek o ściganie. Stąd nagonka na konkretny film.

    Dupa nie ustalił. Złożył zawiadomienie do prokuratury a ta dopiero
    ustaliła dane na podstawie IP. nastepnie skurwysyny z szemranej
    kancelaryjki dostały wgląd do akt i teraz rozsyłają wezwania do zapłaty
    z zastrzeżeniem że jak zapłacisz to cofną wniosek o ściganie. Ot taka
    skurwysyńska metdoa na zarabianie sobie pieniędzy.
    W jednej z prokuratur za opinie odnośnie zabezpieczonych dysków z
    rzekomo ściągniętymi filmami zapłacono już kilkaset tysięcy złotych.
    Tych kosztów nikt nie zwróci bo kancelaryjka pocofała wnioski o
    ściganie, ponieważ ludzie zdecydowali się zapłacić.
    To zwykłe wycieranie sobie mordy organami ścigania, które za gnojów z
    kancelaryjki odwalają robotę, a ta tylko kasuje pieniążki od frajerów
    którzy płacą.

    --
    Sonn