  • Data: 2004-05-12 14:27:14
    Temat: Re: Kto tu winny? - Allegro
    Od: "Krzysiek" <c...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Falkenstein" <P...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c7t50v$6cf$1@inews.gazeta.pl...

    > Jezeli przesłał na adres inny niż wskazany, np pomylił się w numerze domu,
    > to znaczy, że nie wykonał umowy - bo miał przesłać np na Błotnistą 17, a
    nie
    > na Błotnistą 19. Ryzyko obciąża sprzedawcę.

    W moim wypadku wyglada to tak: od Allegro dostal adres Jaremy 14A m. 11. Ja
    rowniez taki adres mu podalem. Na paczce napisal Jaremy 14/11 to jest
    zupelnie inny blok. Bylem pod tym adresem ale nikogo tam przez miesiac nie
    zastalem. Wlasnie przed chwila mi odpisal ze go wkur*am i ze jak nie chce
    tych 66 zl to on je idzie wydac. W takim razie pisze do allegro a pozniej
    chyba zglosze to...no walsnie gdzie to zglosic?

    Pozdrawiam
    Krzysiek