eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKto reguluje zarobki "gwiazd"? (Tfu!-gwaiazdy są na niebie) › Re: Kto reguluje zarobki "gwiazd"? (Tfu!-gwaiazdy są na niebie)
  • Data: 2018-01-05 00:46:05
    Temat: Re: Kto reguluje zarobki "gwiazd"? (Tfu!-gwaiazdy są na niebie)
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > On 2018-01-04, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A co Cię to obchodzi co ktoś robi ze swoją kasą?
    > Widzę, że marzy Ci się komunizm i regulowane ceny.

    > https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Duh

    Znalazłam takie tlumaczenie:
    Paść się
    ZA
    do
    re
    mi
    fa
    sol
    ja
    jot
    #
    Nowy
    Głosować
    Sklep

    język angielski
    arabski
    azerbejdżański
    bengalski
    bułgarski
    chiński
    Czech
    duński
    holenderski
    język angielski
    Filipiński
    Francuski
    Niemiecki
    grecki
    hebrajski
    język węgierski
    indonezyjski
    Włoski
    język japoński
    koreański
    norweski
    Polskie
    portugalski
    rumuński
    Rosyjski
    serbski
    hiszpański
    szwedzki
    tajski
    turecki
    ukraiński
    wietnamski

    Najlepsza definicja
    Duh
    Duh oznacza " No shit sherlock " i / lub " Thank you captain obvious "
    On: mam 18 lat
    Ja: DUH !
    Matt 17 czerwca 2004 r
    2597 570
    Weź kubek
    Zdobądź kubek Duh dla swojego współpracownika Riley.
    2
    Duh
    oznacza " Oczywiście , idioto "
    " Czy wiesz, że był gejem ?"
    "Duh"
    autor: Alison, 08 lutego 2005
    1724 574
    Weź kubek
    Zdobądź kubek Duh dla swojej kotki Julii.
    3
    duh
    Oczywiste dla najbardziej przypadkowego obserwatora .
    Nie chce mi się juz nawet tych wypocin czytac. Skopiowalam tylko kawałek.

    --
    animka