    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto płaci koszty wysyłki przy zwrocie towaru?
    Date: Sat, 17 Nov 2007 14:34:05 +0100

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
    > Ja natomiast mam pytanie kto płaci za przesyłkę zwrotną, jeśli towar z
    > różnych przyczyn trafił do adresata omyłkowo i jak zinterpretować fakt, że
    > nadawca nie chce pokryć kosztów przesyłki zwrotnej.

    Ten kto popelnil omylke i wyslal towar do zlego miejsca przeznaczania.

    Jesli wyslal dobrze, a mimo to towar nie trafil tam gdzie trzeba to
    koszta pokrywa doreczyciel/przewoznik.

    Ten, ktoremu doreczono cos omylkowo nic nie placi, bo niby dlaczego ?

    > Nadawcą jest firma-sklep internetowy, odbiorcą - osoba prywatna/konsument.

    Nie ma to znaczenia. Co wiecej odbiorca moze powiedziec, ze nie ma czasu
    isc na poczte i jak nadawcy cos sie niepodoba to moze sobie przyjechac i
    odebrac osobiscie.

    --
    Mithos