    From: "ren" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kto moze byc pelnomocnikiem?
    Date: Wed, 17 Mar 2004 21:29:24 +0100

    witam
    sorki, jesli cos skomplikowalam, postaram sie jasniej wytlumaczyc.
    otoz ZUS zagubil moje zaswiadczenia ze szkoly w zwiazku z czym potraktowano
    mnie jako osobe pelnoletnia i nie uczaca sie a wiec decyzja o przyznaniu
    alimentow z funduszu byla odmowna. z tego powodu nie otrzymuje naleznych
    alimentow ale moja mama skierowala sprawe do sadu. w pozwie zazadala wyplaty
    odszkodowania od ZUS z tytulu mylnie podjetej decyzji. sad zwrocil sie do
    mnie o podanie podstawy prawnej tego odszkodowania i o to wlasnie pytam.
    a moze lepiej wystapic o zadoscuczynienie? jaka jest roznica miedzy
    odszkodowaniem a zadoscuczynieniem?
    z gory dzieki
    ren