  • 11. Data: 2013-10-04 13:14:01
    Temat: Re: Kto jest wlascicielem zwlok ?
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Znaki na niebie i ziemi mówią, że właścicielem dziecka jest państwo.

    Właścicielem dorosłych też, jak widać.
    Niby mają wolną wolę, ale bardzo ograniczoną.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 12. Data: 2013-10-04 16:47:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Oct 2013, Nostradamus wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
    >
    > Małe (np. 2-3 lata) dziecko również nie.

    Ależ jest - te decyzje podejmuje opiekun.
    Bez powodu nie użyłem tego słowa ;)
    Jak to mawiają, "ośrodek decyzyjny" leży poza dzieckiem,
    niemniej działa tak jakby to dziecko decydowało (z ograniczeniami
    ustawowymi).

    > Czyją własnością jest dziecko?

    A to już jak widzę zostało oflejmowane.

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2013-10-04 20:57:32
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 20:37:59 UTC+2 użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "Marek Wisniewski" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > A kto wg. ciebie jest właścicielem dziecka ?

    Dziwne pytanie (jak na grupe prawnikow).
    Dwumiesieczne dziecko posiada dowod osobisty, a dowod os. zmarlej osoby jest
    przecinany w chwili stwierdzenia zgonu...

  • 14. Data: 2013-10-04 21:02:40
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 października 2013 21:16:53 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

    > Żona -> dzieci - rodzice

    A, jak nie ma zony, to kto ma ostateczna decyzje, co ma sie ze zwlokami dalej stac ?

  • 15. Data: 2013-10-04 21:03:48
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Na tej zasadzie, że wolę wyraził JESZCZE żywy człowiek.
    > Wcześniej, kiedy miał "moc prawną".

    Ale już jako zmarły działa przez pełnomocnika.

  • 16. Data: 2013-10-04 21:10:58
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    .

    > ,

    > Małe (np. 2-3 lata) dziecko również nie. Czyją własnością jest dziecko?

    Chory psychiatrycznie - tez nie.
    Ty, jak sie nachlejesz - tez nie jestes w stanie wyrazic wlasnej woli...
    Nie wrzucaj do jednego kosza roznych przypadkow.

  • 17. Data: 2013-10-04 21:14:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek Wisniewski wrote:
    > a dowod os. zmarlej osoby jest przecinany w chwili stwierdzenia zgonu...

    ty tak serio?
    A kto to niby robi?

  • 18. Data: 2013-10-04 21:59:31
    Od: Oli <O...@a...com>

    witek napisał:

    > ty tak serio?
    > A kto to niby robi?

    Jak USC wystawia akt zgonu to żąda DO zmarłej osoby i go przecina ( a niekiedy
    nawet odbiera)

    --
    Oli

  • 19. Data: 2013-10-04 22:08:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Oli wrote:

    > Jak USC wystawia akt zgonu to żąda DO zmarłej osoby i go przecina ( a
    > niekiedy nawet odbiera)

    no to nie w chwili stwierdzenia zgonu
    Po za tym "ja nie mam dowodu osoby zmarlej i nie wiem gdzie jest".

  • 20. Data: 2013-10-05 06:32:56
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-04 20:57, Marek Wisniewski pisze:

    > Dziwne pytanie (jak na grupe prawnikow).
    > Dwumiesieczne dziecko posiada dowod osobisty, a dowod os. zmarlej osoby jest
    przecinany w chwili stwierdzenia zgonu...

    Nie. W chwili wydania aktu zgonu.
    P.S. Na pytanie nie odpowiedziałeś :P

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.