  • Data: 2002-02-20 18:25:26
    Temat: Re: Kto doradzi jak usunac spamerow z grupy pl.test
    Od: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l) szukaj wiadomości tego autora

    W on czas: Sun, 17 Feb 2002 18:30:35 +0100, użytkownik
    Jacek <g...@p...onet.pl> otworzył nam oczy:
    >Spam jest filtrowany juz na poziomie serwera poczty
    >a tutaj wystepuje spamerstwo na poziomie usenetu.
    >Na kazdym testowy post wyslany do pl.test
    >sa nadsylane spamerskie odpowiedzi

    hehe... Rozbawiles mnie... :-D
    Poczytaj dluzej pl.test , a dowiesz się dlaczego tak sie dzieje...

    pozdr.
    -k a m i l
    suhacz3ki-NASERWERZE-wp.pl

    PS. naprawde odradzam wpisywanie poprawnego adresu zwrotnego w
    naglowkach - wczesniej czy pozniej dostaniesz spam, a moze i wirusy roznego
    rodzaju w zalacznikach... Jesli chcesz, to pisz do mnie na priv.

    --
    Feel free to contact me (flames about my english and the useless of this
    driver will be redirected to /dev/null, oh no, it's full...)