  • Data: 2004-11-20 18:46:04
    Temat: Re: Ksiegi wieczyste i hipoteki
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol napisał
    > Dla notariusza to zaświadczenie jest warte tyle ile papier. Przy
    obrocie
    > nieruchomościami storny muszą byc osobiście względnie posiadać
    notarialne
    > pełnomocnictwa. Pomijam już fakt że zaświadczenie bankowe które
    dotyczy
    > spraw przekraczających zwykly zarząd musi być podpisane przez
    conajmniej
    > dwóch członków zarządu pod rygorem nieważności.

    Widze, ze wiesz lepiej....
    Pytales czy takie zaswiadczenie jest cos warte. Widzialam takie
    zaswiadczenia nie raz i nie dwa, zawsze sa dolaczane do aktow
    notarialnych w przypadku, gdy nieruchomosc, z ktorej wyodrebniane sa
    lokale jest obciazona hipoteka i na ich podstawie _nie przenosi sie_
    hipoteki do ksiegi dla konkretnego lokalu. Ja nie wiem, czy do
    notariusza musi przyjsc ktos z banku, zeby w jego obecnosci takie
    oswiadczenie podpisac. Ale chyba nie o to pytales...

    Gosia