  • Data: 2004-02-04 17:45:31
    Temat: Re: Ksiazka o prawie dla niespecjalistow
    Od: "gosia" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakieś podręczniki od prawa dla ekonomistów. Oni mają taki przedmiot "wstęp
    do prawa" czy jakoś tak. Tam powinny być podstawy prawa cywilnego,
    administracyjnego i karnego. Wiem, ze jakiś czas temu pojawił sie na rynku
    taki poradnik w stylu "zbuduj reaktor atomowy w weekend". Tam były opisane
    sytuacje prawne z jakimi przeciętny obywatel może się spotkać. Nawet to
    rpzeglądałam, dla prawnika nieprzydatne bo pisane jak kodeksy w komiksie,
    ale dla zwykłych obywateli moż ebyć ok.