  • Data: 2017-08-18 09:39:19
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 17 Aug 2017 22:37:50 +0200, Animka napisał(a):

    > Dla mnie to SE jest najwiarygodniejszy. Na ogół jako najpierwsi podają
    > informacje. Wiarygodne informacje.

    Wygląda na to, że akurat to ta najbardziej wiarygodna gazeta streściła
    artykuł z ulubionej gazety osób pochodzenia żydowskiego:

    <<Wtedy pomyślałam, że niech mieszkanie też idzie na zbożny cel - wspomina
    w rozmowie z "Dużym Formatem" pani Lidia. ..>>

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
    że nasza praca jest szalenie ważna"
    Bertrand Russell