  • Data: 2010-04-28 23:23:59
    Temat: Re: Ksiądz - łowca skór??
    Od: "Agall" <a...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Za pieniądze lud się podli,za pieniadze ksiądz się modli..

    Ksiądz podczas kolędy pyta starszą panią:
    - Sama tu Pani mieszka?
    - Sama Proszę Księdza. Mąż zmarł, dzieci przeprowadziły się do innych miast,
    także zostałam tylko z kotem. Ale on jest dla mnie jak moje dziecko
    ukochane - jedyny na świecie. Wie Ksiądz co? Niech go Ksiądz ochrzci!
    - Ależ Proszę Pani, kota nie wolno ochrzcić!
    - Ale ja bardzo proszę, on jest najbliższą mi osobą.
    - Ależ nie mogę, prawo kanoniczne zabrania.
    - Ależ proszę! Dam 1000 zł na budowę kościoła, tylko niech mi ksiądz ochrzci
    kota!
    - Tysiąc złotych...
    I tak ksiądz ostatecznie dał się skusić perspektywą wsparcia finansowego
    budowy świątyni i zwierze ochrzcił. Jednak już w drodze powrotnej na parafię
    ruszyło go sumienie. Postanowił zatem wyznać swoją winę proboszczowi:
    - Księże proboszczu, muszę się przyznać, podczas wizyty duszpasterskiej
    ochrzciłem kota.
    - Zwariował Ksiądz!? Jak się biskup dowie, głowy nam powyrywa!
    - Ale Proszę Księdza Proboszcza, parafianka ofiarowała 1000 zł na budowę
    kościoła...
    - Tysiąc złotych mówi ksiądz? W takim razie proszę przygotować kota do
    Pierwszej Komunii.