    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredyt studencki - zaniedbanie banku
    Supersedes: <dlc513$suf$1@opal.futuro.pl>
    Date: Tue, 15 Nov 2005 09:09:28 +0100

    krzyh wrote:

    > Mam problem i mam nadzieje, ze pomozecie mi rozwiac moje watpliwosci.
    > Pobieram transze kredytu studenckiego, zaswiadczenie o tym, ze
    > kontynuje nauke dostarczylem 7.10 (termin do 30.10) i 10.11 dostalem
    > terminarz splat! Okazalo sie, ze w banku zgubili moje zaswiadczenie i
    > nie moga do tej pory znalezc, a przez to uznali, ze zakonczylem nauke!
    > Naczelnik wydzialu powiedziala, ze byc moze bedzie potrzeba abym
    > dostarczyl duplikat, a to moim zdaniem bedzie znaczylo jakobym to ja
    > zgubil zaswiadczenie z wlasnej winy (data na duplikacie z bedzie
> [...]

    Pytanie podstawowe: czy masz jakikolwiek dowód, że dostarczyłeś to
    zaświadczenie. Jeśli tak to powiedz, że dostarczysz duplikat jak
    zażądają tego na piśmie z podaniem przyczyny. Jeśli nie masz tego
    dowodu to jesteś na przegranej pozycji. Na przyszłość będziesz
    wiedział, że w urzędzie skarbowym, ZUS-ie, sądach i bankach nie
    zostawia się nawet higienicznej chusteczki do nosa bez potwierdzenia z
    pieczątką na kopii.