    From: "PM" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy - bezpieczestwo Sprzedającego
    Date: Sat, 27 Aug 2005 23:47:08 +0200

    "AlterEgo" <a...@w...pl> wrote in message
    news:dejosk$6bp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > No, teraz to dopiero zaczynam się denerwować...

    Witam , to ja także się dołączę do pytania - jak przeprowadzić taką operację
    .
    Rowniez sprzedaje mieszkanie i kupujacy też chce wziąc kredyt pod zastaw
    tego mieszkania.
    Żeby pieniądze wpłynęły - musi mieć akt notarialny - czy tak jest zawsze,
    czy tylko w jego banku (PKOBP chyba).
    czy można to jakoś uwarunkowac w akcie notarialnym, że staje się wazny
    dopiero po wpłynięckiu kasy na konto sprzedającego ?

    Czy np. jak się pójdzie z nimi do banku i razem zaniesie ten akt i bank
    uruchomi przelew (też pytanie - kiedy bank to robi - czy od razu czy też coś
    tam jeszcze sprawdza) to już jest Ok.? czy też kupujący może jeszcze wycofac
    całą transakcję?

    Jak się to bezpiecznie przeprowadza ?
    Bo przecież mnóstwo ludzi tak robi a nie wszystcy są az takimi ryzykantami,
    żeby się nie zabezpieczyć - JAK ?

    Dziękuję za pomoc i POzdrawiam

    Piotr Makowski