  • Data: 2004-06-20 11:43:09
    Temat: Re: Kredyt argentynski i ZUS
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pablio" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:cb0tsc$2ob$1@news.onet.pl...
    > a może wolna amerykanka
    > co se zarobisz za to żyjesz na starość

    Jak najbardziej :) Zapominasz o tym, że będziesz zarabiał prawie dwa
    razy więcej.
    A Twoją sprawą będzie, czy sobie odłożysz część pieniędzy, czy też
    wszystko przepijesz.

    > krytykujcie konstruktywnie koledzy pliz

    Konstruktywnie to, kiedyś dziadków utrzymywały dzieci i było ok.

    > pozwolę sobie wydobyć inne treści z waszych myśli
    > zwolnić wszyskich z zusu i przyjąć tylko kumatych
    > czyż nie tak?

    Dla mnie to nawet jeszcze dalej idące :), zwolnić wszystkich i
    sprzedać budynki - czysta oszczędność!

    Skończmy temat, bo dyskusja robi się polityczna :)

    pozdrawiam
    Alek