  • Data: 2005-01-18 16:11:16
    Temat: Re: Kratka w samochodzie do kogo pretensje??
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2005.01.18.10.57.41.508973@go2.pl...
    i> Chciałem przerejestrować na osobowy i dowiedziałem się, że faktura za
    > demontaż*trzeba mieć uprawnienia) opinia biegłego, przegląd i zmiany w
    > dowodzie wynios cyrka 350 pln. Procedura sprowadza się do tego, że w
    > każdym z tych miejsc nikt się nie ubrudzi a kasę weźmie.
    > W zwiąsku z tym pytam czy w takiej sytuacji nie zostałem oszukany przez
    > państwo??
    > Może źle coś zrozumiałem i np. z klucza należała mi się zmiana na
    > osobowy przy kupnie??

    Nie , nie należała się.
    Mogłeś zrobić to taniej jakbyś po zakupie a przed zarejestrowaniem na siebie
    zdemontował kratkę w warsztacie z uprawnieniami. Taki demontaz wraz z
    przeglądem to około 160 zł.
    Teraz musisz jeszcze zapłacić za nowy dowód.
    A i tak klient bedzie wiedział ze auto było ciężarowe - bo slad w papierach
    zostanie. Daj więc sobie spokój , możesz ewentualnie spuscić te 160 zł z
    ceny jak nabywca bedzie chciał wywalić kratkę.

    Pozdrawiam,
    Paweł Ubysz.

    --
    " ...to nic, że codzienny dzień