  • Data: 2004-04-04 21:40:54
    Temat: Re: Kraków i strefa w dni powszednie
    Od: "iwi" <i...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wydawalo mi sie ze jeszcze jest sprzedaz uslug - ale skoro nie ma to szukam
    dalej.

    > Może w Krakowie mają ruchome parkingi i po wykorzystaniu zabiera się je ze
    > sobą.

    haha - ale placac za parking wcale go nie kupujesz - wiec to nie jest
    sprzedaz rzeczy nieruchomej tylko sprzedaz uslug itp. Wiec w takim razie
    trzeba odszukac jakiejs ustawy (moze ta z 1964 roku ze zmianami) ktora
    odnosi sie do sprzedazy uslug.
    iwi