    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Krajowy Rejestr Dłużników - piekielnie drogo
    Date: Fri, 26 Nov 2004 00:15:58 +0100
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia 25 Nov 2004 20:10:47 +0100, k...@p...onet.pl naskrobał(a):

    > Różnie bywa...

    Zgadza się raz widziałem jak dłużnik jednemu przylał tak że aż spłynął na
    drzwiach. Za 15 minut przyjechał z policją która bez zbędnych pytań skuła
    go i wsadziła do aresztu.

    > Mogą być kłopoty. Babsko ma stryja senatora (noszą to samo nazwisko) i komornik
    > może się przestraszyć.

    Komorników nie odwołuje sejm :) to zamknięta kasa w zasadzie pseudomafijna
    ale ma to swoje plusy jeżeli chodzi o niezależność (a precyzyjnie zależność
    od kasy).

    > To rzeczywiście jest problem.

    chcesz ją wyprowadzić z równowagi to zarządaj także egzekucji z
    nieruchomości a komornik może dokonać od ręki wpisu do działu III KW
    "wszczęcie postępowania egzekucyjnego". Nic już z tym mieszkaniem nie zrobi
    na rynku. Potem zajmij się wpisem do działu IV KW - hipoteka przymusowa i
    spokojnie czekaj aż komornik wygeneruje kolejne kilkanaście tysięcy kosztów
    i pod młotek. Komornik widząc szykujący się wyjazd na Kajmany będzie
    działał ze zdumiewającą skutecznością :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org