    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Date: Fri, 2 May 2003 00:36:03 +0200

    "Grzegorz Mejlun" <g...@n...plusnet.pl> wrote in message >
    > Sorry - nie bylo oplacalne - przynajmniej dla mnie - bez znizek na AC.
    > Za AC musialbym zaplacic 2700 PLN w PZU (gdzies indziej pewnie
    > taniej). Wymiana szyby w nieautoryzowanym salonie to znacznie mniej
    > kapuchy (nie wiem jeszcze ile - moge zeznac, jak ktos jest
    > zainteresowany).

    Przecież nie musisz ubezpieczać samochodu na pełną kwotę.
    Ja powiedziałem, że chce AC na 3000 zł i ani złotówki więcej i płatność na
    12 rat.
    I teraz sobie spokojnie co miesiąc płacę po 50 zł.
    Wystarczyło na trzy stłuczki, wymianę reflektorów, klepanie blachy, wymiany
    obu felg z przodu, oberwane lusterko i jazdę tyłem prawym bokiem po
    barierce oddzielającej pasy autostrady.
    Oczywiscie nie wszystko na raz. każdego roku po troszeczkę.