    From: Grzegorz Mejlun <g...@n...plusnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziez radia - chyba napedze koniunkture
    Date: Fri, 02 May 2003 00:18:25 +0200

    On Thu, 1 May 2003 22:19:00 +0200, "KK" <p...@g...pl> wrote:

    >A kto mi nerwy ubezpieczy.

    Tak naprawde to w tym wszystkim nie chodzi mi o pieniadze, z ktorych
    wydaniem (zupelnie niepotrzebnym) juz dawno sie pogodzilem, tylko o
    sam FAKT, ze jedni ciezko pracuja zeby cos miec, placa przy tym
    podatki, a drudzy maja to w dupie i wzbogacaja sie kosztem tych
    pierwszych w ciagu zaledwie paru sekund. (bez podatku)

    Przy czym to radio, ktore sprzedadza za 150-200PLN kosztuje mnie cene
    pelnowartosciowego radia + szyby + nerwow i czasu straconych na
    komisariacie (bez szans na zwrot - obowiazek obywatelski) i w czasie
    wymiany szyby/kupna radia.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

    PS. Samu supportujemy ten biznes - kupujemy "tanie radia", nie baczac
    na ich pochodzenie, sprzedajemy niepotrzebne panele i jestesmy gotowi
    kupic radio bez panela (99% kradzione),,,,

    PS2. Wlasciwie teraz zdalem sobie sprawe, ze caly zamysl producentow
    radii z panelami zostal zniweczony w momencie, gdy poszkodowani
    zaczeli odsprzedawac swoje panele zlodziejom... ;(