  • Data: 2002-05-26 18:24:36
    Temat: Re: Kradziez pradu
    Od: "Jerzy Stanisław" <j...@c...retsat1.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stanisław Pikul" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:acqrbq$l27$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "tiger" <t...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > i mam we
    > zrobia.

    A ja za takiego złodzieja płace a on i się jeszcze chwali na grupie prawo.
    Bezczelność.
    Kary są wysokie i przewidują to taryfy. Najmniejsza to ok 2000 zł , górnej
    granicy nie ma.
    Ponadto jest to przestępstwo ścigane z mocy prawa i znam już przypadki
    wyroków sądowych.
    Wbrew pozorą wykrywa się dużo takich złodziei a i metody coraz doskonalsze.

    --
    Jerzy Stanisław