    From: "sebuś" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziesz szkoły?
    Date: Sat, 13 Dec 2003 20:50:55 +0100
    Sender: s...@o...pl@staticline592.toya.net.pl

    Oczywiście jutro postaram się zapoznać dokłądnie z regulaminem uczelni,
    regulamienm opłat czesnego oraz kontraktu (mają wszsytkie te 3 dokumenty).
    Ale co, jeśli okarze się, iż istnieje zapis, że szkoła może (a nie musi)
    skreślić studenta z powodu nie zaliczenia sesji. Chodzi mi w tym momencie o
    kwestię, czy nie jest to zapis specjalnie naginający prawo, aby móc
    dokonywać różnego rodzaju kombinacje?

    Użytkownik "sebuś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co jeszcze jest ciekawe?
    >
    > regulamin studiów jest dostępny tylko i wyłącznie do wglądu. nie
    > udostępniają go nawet do wykonania ksero...
    > Dlatego też, będę tam musiał iść ponownie i poczytać sobie dokładnie...
    albo