    From: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kradziesz szkoły?
    Date: Sat, 13 Dec 2003 20:28:53 +0100

    Użytkownik "sebuś" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:brfke2$gal$1@news.onet.pl...
    > Wiem, że jestem sam sobie winiem, Ale nie o to tutaj chodzi.
    > Czy prawnie, szkoła może nieskreślić studenta, który przez 4 lata do niej
    > nie uczęszczał i nie zaliczył nawet I semestru, tylko dlatego, że wpływa

    Hm..
    Źle zadajesz pytanie. Poprawne pytanie brzmi: dlaczego miałaby go skreślać?
    Czyli musisz znaleźć w statucie szkoły punkt mówiący o tym, iż w przypadku
    niezaliczenia semestru szkoła _musi_ (a nie tylko może) skreślić studenta!!

    > czesne. Mam podejrzenia, iż szkoła specjalnie mnie nie skreśliła przez 4
    > lata, gdyż miała z tego zarobek. Gdybym nie zmienił konta, bć może jeszcze
    > przez 10 kolejnych lat pieniądze by wpływały. Czy to jest wporządku ze

    Jak wyżej.

    > strony szkoły, że o tym nawet ani słówkiem nie wspomni. Mogli wysłać jakiś
    > monit np. Pytam się o przepisy a nie komentarze.

    Sprawdź w statucie szkoły, czy _musieli_ to zrobić.

    Właśnie pytam o przepisy a wlaściwie elementy umowy jaką zawarłeś ze szkołą.
    Jeśli są tam punkty, o których piszę wyżej to możesz próbować ich skarżyć.

    Pzdr
    Brodek