  • Data: 2003-12-13 18:05:38
    Temat: Re: Kradziesz szkoły?
    Od: "sebuś" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, że jestem sam sobie winiem, Ale nie o to tutaj chodzi.
    Czy prawnie, szkoła może nieskreślić studenta, który przez 4 lata do niej
    nie uczęszczał i nie zaliczył nawet I semestru, tylko dlatego, że wpływa
    czesne. Mam podejrzenia, iż szkoła specjalnie mnie nie skreśliła przez 4
    lata, gdyż miała z tego zarobek. Gdybym nie zmienił konta, bć może jeszcze
    przez 10 kolejnych lat pieniądze by wpływały. Czy to jest wporządku ze
    strony szkoły, że o tym nawet ani słówkiem nie wspomni. Mogli wysłać jakiś
    monit np. Pytam się o przepisy a nie komentarze.

    P.S. Akurat nie dostaję wyciągów z konta, gdyż ich nie zamówiłem.