eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKorzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie? › Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
  • Data: 2011-05-01 19:34:49
    Temat: Re: Korzystanie z niezabezpieczonej sieci-przestępstwo czy nie?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-01 20:46, qwerty wrote:
    > To będzie pozwolenie. Łącząc się przez niezabezpieczoną sieć masz
    > pozwolenie od sąsiada?

    Oczywiście. Tym pozwoleniem jest wrzeszczenie na całe osiedle w paśmie
    wifi: "mam darmowy net, bierzcie i ssajcie z tego wszyscy". Zupełnie tak
    samo jak w hotspocie. Z resztą ja nie wiem czy to sasiad. To jest
    "linksys-255j67" albo "zibo" albo "dlink". A że nie jest w formie
    pisemnej? A masz pisemne pozwolenie oglądania usenetu, czytanie portali
    lub oddychanie?