    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No delta byłą bardziej zjadliwa. Dopiero omikron jest mniej.

    A rzeczywiście była na tyle zauważalnie, żeby można to było
    bezsprzecznie stwierdzić?

    > Podawałem linki :)

    Dwa linki po fakcie to nie naukowy konsensus:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1162. Data: 2022-04-24 08:50:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tzn. że oparłeś swoje procedury o złe narzędzie, lub nie dostosowałeś
    > procedur do znanej charakterystyki narzędzia.

    Jakbyś nie ubierał to w słowa oznacza że albo miarka była zła albo
    mierzący spierdolił swoją robotę:P

    Tu akurat okazało się, że poważny instytut od oceny wiarygodności
    pomiaru miarą po prostu nawet na miarki nie spojrzał, tylko napisał jako
    źródła 6 poważnie brzmiących tytów o metrologii a następnie dał w
    raporcie dane z dupy, bo przecież nikt źródeł nie przeczyta.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1163. Data: 2022-04-24 09:18:13
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.04.2022 o 08:39, Shrek pisze:

    > BTW - znasz niemiecki? Kwiatek wrzucił arta z instytutu kocha gdzie
    > ponoć napisane jest że szczepionki są skuteczne przeciw omikronowi.
    > Wczoraj, ponoć aktualny. Wiec albo kwiatek mija się z prawdą albo ci
    > naukowcy. Obstawiam kwiatka.

    BTW - znasz angielski? Shrek wrzucił arta, gdzie ponoć napisane jest, że
    szczepionki nie działają. Więc albo shrek mija się z prawdą, albo ci
    naukowcy. Obstawiam shreka.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1164. Data: 2022-04-24 09:27:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2022 o 09:18, Kviat pisze:

    > BTW - znasz angielski? Shrek wrzucił arta, gdzie ponoć napisane jest, że
    > szczepionki nie działają. Więc albo shrek mija się z prawdą, albo ci
    > naukowcy. Obstawiam shreka.

    Czymaj:

    https://assets.publishing.service.gov.uk/government/
    uploads/system/uploads/attachment_data/file/1070356/
    Vaccine-surveillance-report-week-16.pdf

    " Two to 4 weeks after a booster dose of either the Pfizer or Moderna
    vaccine following an AstraZeneca or Pfizer primary course, effectiveness
    ranges from around 60 to 75%, dropping to _almost_no_effect from 20+
    weeks after _the_booster_."

    A to kłamczuszki:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1165. Data: 2022-04-24 09:48:47
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.04.2022 o 09:27, Shrek pisze:

> [...]
    > vaccine following an AstraZeneca or Pfizer primary course, effectiveness
    > ranges from around 60 to 75%, dropping to _almost_no_effect from 20+

    Czyli dobrze obstawiłem.
    Jakimś innym angielskim się posługujesz? Nieludzkim?
    Ja tu widzę, że napisali, że działają. Skuteczność ~60-70%, a potem
    spada. Do prawie żadnego efektu (dodam dla porządku).
    A jak spada... to chyba oczywiste, że spada z jakiegoś poziomu, a nie,
    że spada z zera do zera, bo nazywanie spadaniem z zera do zera byłoby
    głupie i przeczyłoby logice - czego również pojąć nie możesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1166. Data: 2022-04-24 10:22:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

> [...]

    > vaccine following an AstraZeneca or Pfizer primary course, effectiveness
    > ranges from around 60 to 75%, dropping to _almost_no_effect from 20+

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,28367008,czy-nas
    za-granica-cudownie-powstrzymuje-sars-cov-2-ekspert.
    html

    "Zamknięcie szpitali, wycofanie zamówień szczepionek budzą moje
    wątpliwości - powiedział w rozmowie z PAP kardiolog, lipidolog,
    epidemiolog chorób serca i naczyń prof. Maciej Banach. Ekspert z
    Uniwersytetu Medycznego w Łodzi(...)"
    "(...) - Zamknięcie szpitali, wycofanie się z zamówień części
    szczepionek - gdzie na przykład w USA jest już powszechnie podawana
    czwarta dawka - budzą moje ogromne wątpliwości. Tak jakbyśmy zupełnie
    nie odrobili lekcji z ostatnich dwóch lat - podkreślił.

    Profesor powiedział, że ciągle powinno się zachęcać do szczepień
    przeciwko COVID-19. -To jest idealny moment na szczepienia, czyli w
    takim czasie, jak teraz, kiedy jest mniejsza skala zachorowań - wspomniał."

    Masz imię, nazwisko, adres.
    Napisz do niego (możesz w ludzkim języku), że jest idiotą, że chce
    szczepić ludzi niedziałającymi szczepionkami.
    Napisz co ci odpisał.

    Na deser:
    https://www.mp.pl/szczepienia/artykuly/wytyczne/2660
    40,wytyczne-szczepienia-przeciwko-covid-19-tymczasow
    e-zalecenia-centers-for-disease-control-and-preventi
    on-stan-na-31-marca-2022-r

    Data utworzenia: 22.12.2021
    Aktualizacja: 01.04.2022
    Centers for Disease Control and Prevention: Interim clinical
    considerations for use of COVID-19 vaccines currently authorized in the
    United States
    https://www.cdc.gov/vaccines/covid-19/info-by-produc
    t/clinical-considerations.html
    (dostęp: 31.03.2022)
    Tłumaczyli: mgr Małgorzata Ściubisz, dr n. med. Jacek Mrukowicz

    No kurwa debile w tym CDC chcą szczepić ludzi niedziałającą szczepionką?
    Napisz do nich. Pochwal się co ci odpisali.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1167. Data: 2022-04-24 12:23:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2022 o 09:48, Kviat pisze:

    > Czyli dobrze obstawiłem.
    > Jakimś innym angielskim się posługujesz? Nieludzkim?
    > Ja tu widzę, że napisali, że działają. Skuteczność ~60-70%, a potem
    > spada. Do prawie żadnego efektu (dodam dla porządku).

    Czyli po niecałych czterech miesiącach po prostu nie działa. Taki czy
    inny angielski nie ma nic do rzeczy.

    Dla porządku dodam, że pomijając, że dla statystyczny zaszczepiony
    "pełną dawką" nie jes tchroniony w żaden sposób gdzieś od paździenika,
    to większośc zaszczepionych trzecią dawką też już nie. I nie pierdol, że
    wystarczy wziąć kolejną, bo nawet jakby chcieli to nie mogą.

    > A jak spada... to chyba oczywiste, że spada z jakiegoś poziomu, a nie,
    > że spada z zera do zera, bo nazywanie spadaniem z zera do zera byłoby
    > głupie i przeczyłoby logice - czego również pojąć nie możesz.

    A nie mówiłem - kwiatek pierdoli, że skoro nie działa, to najlepszy
    dowód, że działa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1168. Data: 2022-04-24 12:33:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2022 o 10:22, Kviat pisze:

> [...]
    > przeciwko COVID-19.  -To jest idealny moment na szczepienia, czyli w
    > takim czasie, jak teraz, kiedy jest mniejsza skala zachorowań - wspomniał."

    A po co mam gadać z kolesiem, który zachęca mnie do nielegalnego
    pozyskania prepearatu i szczepienia się poza oficjalnym systemem się na
    sezonową chorobę poza sezonem, jak do sezonu dwa razy mi "odporność" minie?

    Przecież to czysta definicja szura:P

    > Napisz do niego (możesz w ludzkim języku), że jest idiotą, że chce
    > szczepić ludzi niedziałającymi szczepionkami.

    To dlaczego go wybitni fachowcy nie słuchają i _niedopuszczają_
    możliwości czwartej dawki w trzy miesiące po trzecie? Napisał już do
    nich? Co mu odpowiedzieli?

> [...]
    40,wytyczne-szczepienia-przeciwko-covid-19-tymczasow
    e-zalecenia-centers-for-disease-control-and-preventi

    No i? Zgodnie z tym mam 3 dawki, nie mam upośledzonej odporności, nie
    widzę nigdzie zalecenia 4 dawki jeśli nie brałem wcześniej j&j. Mam
    zerową odporność zgodnie z zaleceniami:p Jest skutecznie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 1169. Data: 2022-04-24 14:31:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.04.2022 o 12:23, Shrek pisze:

    > A nie mówiłem - kwiatek pierdoli, że skoro nie działa, to najlepszy
    > dowód, że działa:P

    A nie mówiłem - shurek pierdoli, że skoro działa, to najlepszy dowód, że
    nie działa :P

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 1170. Data: 2022-04-24 14:39:20
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 24.04.2022 o 12:33, Shrek pisze:

    40,wytyczne-szczepienia-przeciwko-covid-19-tymczasow
    e-zalecenia-centers-for-disease-control-and-preventi
    on-stan-na-31-marca-2022-r

    > No i?

    No i napisz do nich, że są debilami, a szury miały rację, bo po chuj
    zalecają szczepienia niedziałającą szczepionką.
    Daj znać co ci odpisali.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr