    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrole softu a SZYFROWANIE ?
    Date: Sun, 21 Jan 2007 20:55:03 +0100

    buziaczek napisał(a):

    > No niestety mogą wziąć i przetrzymywać parę lat - nie mówiąc już o kwestii
    > utraty wartości sprzętu (z autami prokuratura robi to samo).
    > Taki kraj, taka mentalność, tacy ludzie - dopiero POTEM "takie prawo":/

    akurat nie moga, moga zavbrac rzeczty ktore moga stanowic dowod w
    sprawoe, a sprawy nie ma jezlei nic podejrzanego nie znajda.
    ROzporzdazenie komendanta glownego wymaga obecnosci bieglego prz
    przeszukaniu systemu informatycznego.
    Po za tym niezwlocznie nalezy oddac te rzeczy ktore okaza sie zbedne.

    P.