  • Data: 2004-02-17 21:28:52
    Temat: Re: Kontrola policji
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c0tqqr$2vj$1@nemesis.news.tpi.pl>, Rysiek wrote:

    > Muszą sporządzić protokół "kontoli osobistej, przejrzenia bagażu.." - ale na
    > wyraźne żądanie kontrolowanego.

    No właśnie. Ja zawsze, kiedy mnie przeszukują (a nie popełniam przestępstw,
    nie chodzę w dresach, nie chodze na mecze piłki nożnej etc.), chcę spisania
    protokołu. Może dzięki temu odechce im się trzepać kieszenie normalnych
    ludzi, a zaczną szukać przestępców. Bo przecież oczywistym jest, że lepiej
    jest przeszukiwać
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl