  • Data: 2010-03-07 15:52:05
    Temat: Re: Kontrola poczynan policji / strazy miejskiej.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "nootropil" <a...@n...prawdziwy> wrote
    > Wiem, ze np. na drugi dzien po zgloszeniu prosby o interwencje mozna
    > zadzwonic i dowiedziec sie, jakie dzialania zostaly podjete. Korzystalem z
    > tego prawa raz

    Korzystałeś z prawa? A może z grzeczności lub zwyczaju.....
    Ten temat już był poruszany. Proszę, zobacz tu:
    http://serwisprawa.pl/usenet/polska/nauki-i-sprawy-s
    poleczne/prawo,72649,wezwanie-policji,pg,1

    Wszystko zależy w jakim charakterze występowałeś i jaką formalną formę
    przyjęło postępowanie lub działania Policji.